Gestiğimi gün GESTAŞ Feribot iskelesinde fiber alt yapıda meydana gelen teknik bir arıza nedeniyle biletleme yapılamamasından dolayı gemi seferleri yapılamadı. Feribot seferlerini kullanmak için sıra bekleyen vatandaşlar feribot görevlilerinden bilgi almaya çalıştı.

Araç kuyruklarının uzamasıyla birlikte görevliler, bilgisayar sistemi üzerinden bilet kesemeyince araç sahiplerinin ad soyad, telefon bilgilerini alıp hangi gemiyi bineceklerini sorduktan sonra gemi ücretini elden teslim aldı gemi kuyruklarını eritmeye çalıştı. GESTAŞ Kurumsal İletişim Müdürü Yusuf Aydın, “Fiber altyapı probleminden dolayı internet çöktü. O yüzden biletleme çalışması yapılmadığından 40 dakikadır seferler yapılamadı. Adliye’nin yakınlarında bir çalışma yapıldığı için kazara kablo kesilmiş. İnternet sıkıntısı 5-10 dakika içinde düzelecek. İnternetten dolayı biletleme yapılmıyor. İnternet olmadığı için gişe yetkilileri araç ve iletişim bilgilerini alıyor” dedi.
Feribot kuyruğunda bekleyen vatandaşlarda yaklaşık 1 saat beklediğini dile getirerek sistemin geri gelmesini beklediklerini söyledi.
 
Damla Şener Okdaş