Tamamı Çanakkalelilerin malı olan ve İl Özel İdaresi’ne bağlı GESTAŞ, Çanakkale boğazı ve adalara hem araç hem de yolcu ulaşımını sağlıyor. Bu çalışma alanı nedeniyle GESTAŞ, Çanakkale için büyük önem taşıyor. Bu önemli kurum son yıllarda Çanakkalelilere adeta eziyet çektirdi. Bir önceki yönetimin yanlış yatırım ve yönetim yüzünden şirket, büyük borç içinde bırakıldığı gibi vatandaşları da mağdur etti. Birçok yerde sefer sayısını azaltması ve çürük alınan gemilerin arızalanması ile vatandaşlar sık sık mağdur oluyordu.

GESTAŞ Genel Müdürlüğü’ne eski müdür Hasan İlhan Yürükçü’nün getirilmesi ile işler yavaş yavaş yoluna girmeye başladı. Vatandaşların sıkıntıları giderildi ve şimdi kalitenin daha yükseltilmesi için personel eğitime alındı.

 

“Mutlu Müşteri Anlayışını Benimsiyoruz”

 

Çanakkale Boğaz ve Adalar Hattı deniz ulaşımı gerçekleştiren Gestaş, tüm saha çalışanlarına yönelik ‘Müşteri İlişkileri’ temalı eğitimlerinin ilkini 1 Kasım’da gerçekleştirdi.

Şirket aidiyet duygusunun öneminin ve mutlak müşteri memnuniyeti önceliklerinin anlatıldığı eğitimlerde ‘Değerlerimiz, Müşteri İlişkileri, İletişim, Stres ve Öfke Kontrolü’ konu başlıkları işlendi.

Eğitimin startını veren ve ilk oturumunu bizzat kendisi gerçekleştiren Gestaş Deniz Ulaşım Genel Müdürü Hasan İlhan Yürükçü, Çanakkale halkına en iyi hizmeti verebilmek için markalaşmış müşteri memnuniyetine önem verdiğini belirtti.

“Amacımız Gestaş’ı daha ileriye taşımak. Tüm personellerimiz ile canla başla çalışıp, müşteri memnuniyet odaklı hizmeti her alanda benimsemek” cümleleri ile eğitimin amacına vurgu yapan Gestaş Genel Müdürü, eğitimlerin sürekli devam edeceğini, mutlu müşteri anlayışının tüm personeller tarafından benimsenip uygulanacağını belirtti.

Dört farklı grupta tüm personellerin katılımıyla gerçekleştirilmesi planlanan eğitimler, Çanakkale ve Lapseki İskeleleri’nde bağlı gemilerde yapılmaya devam edecek.

 

Haber Merkezi