.

Biz köprü korkuluklarını köprüye dik olarak yapılıyor diye bilirdik... Meğer yatay yapılıyormuş... Böyle bir şey olur mu?
Dikkatsiz bir sürücü buradan dere yatağına düşebilir... Bu canlara mal olabilir... Neden böyle yapılır? Anlamış değilim?
Şimdi, bir kaza olursa, Allah göstermesin, bunun müsebbibi kim olur?
Buradan büyük Tır kamyonları geçecekse ona göre yol yapılmalıdır...
Köprünün bu hale gelmesi de yanlıştır...
Özel sektör para kazanacak diye, köprüler amorf hale getirilmemeli...
Bizden uyarması...
Bunu yapanlar, hangi akılla böyle yaptılar? Bilmek isteriz...

Nihayet...
 
Dün paylaştığımız, hilkat garibesi köprü için meğer, daha önce de İl Genel Meclisi Başkanlığına müracaat edilmiş...
Tabii, bizim bundan haberimiz yoktu...
İl Genel Meclisi üyelerinden bir grup bu köprü için 2020 yılında genişletme çalışması yapılması gerektiğini dile getiren bir dilekçeyi İl Genel Meclisi Başkanlığına vermişler...
Aradan 6 ay geçmiş...
Ne karar verildiğini bilmiyoruz...
İnşallah bu yıl genişletme çalışması yapılır, diyelim... Konunun da takipçisi olacağız...
Bu vesileyle İl Genel Meclisi Üyesi Şener Akçay ve arkadaşlarına çok teşekkür ederiz...
Ha!
Nereye baksak bir çürüme ve kokuşma görüyoruz...
Sarıçay için çöp dağları, morfolojik değişiklik
gibi konularda yaptığımız çalışmalar ve paylaşımlara yerel yönetimin sağır ve kör olması da düşündürücü...
Yerel de muhalefet meclis üyelerinin bir yaptırım gücü yok... Yerel iktidarın Belediye Meclis Üyeleri bu konuda ne derler veya bsşat güç karşısında bir şey diyemezler mi? Bilmiyoruz...
Bu arkadaşlar, fikri olmayan kişiler midir ki? Susuyorlar...
Kendi başkanlarına bir çift sözleri olacak mı?
Öğrenmek isteriz...
Yine, talep ederlerse kendilerine bilgi de verebiliriz...
Biraz daha bekleyeceğiz...
Sonra, "Savcılık"a suç duyurusunda bulunacağız...
Çanakkale 'yi güzelleştirmek için mücadeleye devam edeceğiz...